Söndag och 1:a advent

Ja då var det redan söndag... det var ju hemskt vad helgerna går fort nu...

igår trodde jag att det skulle bli en lugn hemmakväll med lite film men nej... vi var på fest ist hos våra vänner malin och daniel... det var jättetrevligt... vi hade jätteroligt... det var längesen man hade det... det började nästan likna en av dom festerna vi hade hemma hos malin när hon bodde på näsby.. hehe!!!
ju mer jag drack igår desto mindre kände jag av att jag hade ont i tån... MEN idag så känner jag det... idag mår man ju som man förtjänar... lite ont i huvudet, är hungrig men är inte sugen på ngt och är JÄTTEtörstig men vet inte på vad... vattnet är inte så gott iaf... det märkte jag innan i morse iaf... Clementiner är ngt jag blir sugen på när jag är lite bakfull... det är så saftigt och gott... sålänge dom inte är sura...

var på bajonetten också inatt och åt lite... det var gott... kom nog inte i säng förrän 5imorse...

idag är det fika med familjen som gäller och det ska bli trevligt... och sen är det ju julskyltning också.. skoj...
och andreas har namnsdag idag och så även min bror... och jag har grattat dom nu och andreas blir ju lie sur om man glömmer bort honom... haha!!! ;)

nej om man skulle se om man fick i ngt i magen kanske..

kramen och ha en trevlig söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0