Sååå frustrerad

Idag på jobbet var jag jättenervösi början eftersom jag skulle ta hand om nya personesomskulle köra julskinka... när jag fick se vem som hade kommit blev jag glad...
Ju längre tiden gick idag desto mer frustrerad blev jag... Vill bara kräka över denna person men men... D ska jag göra till jessica ikväll...

Denna person kunde inte göra mer än 1 sak i taget och knappt det och hon var i sin egen lilla värld... var inte långt ifrån att jag blev arg... lyssnade inte på vad man sa... menmen.. får hålla ut...

Nej nu ska jag inte kräka mer här. Pallar inte..

Har så ont i hela kroppen.. men jag får stå ut med det också...

nu ska jag snart på bingo och denna gången är det väl ändå min tur att vinna... nu har ju både jessica och hennes mamma vunnit så nu vill jag vinna :) Ska göra varm chokladmjölk också...

kramen på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0