Nu....

har jag hämtat den... eller inte nu men innan jag stack till jobbet...
om ni nu undrar vad jag menar så menar jag min disney classics box som jag beställde för längsen... åhh så fin den är... så nu har jag börjat samla på allvar så jag har några som jag har dubbelt av så jag vet inte om jessica ville köpa ngn... jag har 3 st filmer som jag har dubbelt av och det är:

    

             
* Oliver och gänget     100:-
* Pocahontas               100:-
* Björnbröder               100:-

Här kommer några fina bilder på min fina box :-) Måste bara vis upp den :-)

   

Nej nu ska jag kolla på Idol... Vem tycker ni ska vinna idol? Jag tycker Kevin eller Anna :-)

Kramen

Kommentarer
Postat av: jessica

vad fin boxen var, ska kolla med andré vilken han tycker. kramis

2008-11-14 @ 21:29:27
Postat av: Malin

jättetjusig! ;)

Blev lite sur att Robin åkte o inte Johan el den andra Robin dock... men men..

2008-11-15 @ 07:28:44
URL: http://malinder82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0