Lördag

Idag har man ju hittat på lite iaf... Har varit och kollat lägenheterna på Östra kasern, vid polishuset... visst dom var fina men jag hade nog inte velat bo där... planlösningen var skum... Sen var där ingen lägenhet som kostade under 2 000000...

Efter vi tittat på dom så körde jag och mamma på en utställning i östra sönnarslöv... där köpte jag en väska och 2 ljus som josefine på jobbet hade gjort...
Sen så var vi och hälsade på malin och daniel i deras hus... mamma fick se det också... sen var vi och handlade och sen körde vi till kyrkogården... Där var hur fint som helst... kommer bild lite senare... hehe!!!
Träffade även mormor, ann-sofie, robban och barnen där... trevligt... sen bar det av att köra hem mamma och sen hem till andreas...

hoppas alla får en trevlig fortsatt kväll för det ska jag försöka ha... :)

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0