Lördag och nytt....

Singstar spel har jag köpt...
Har varit på eko idag och köpt det jag ville ha... alltså singstar ABBA...



Detta ska jag prova nu ikväll...
Annars så köpte man lite sånt där nödvändigt.. som deo, duschkräm, tandkräm mm...hehe!!!
Annars så är andreas på julbord nu på yllan... där det är bra vibrationer som sjunger... han är där med några av sina arbetskamrater... hoppas dom har det kul där iaf... dom var trevliga dom 2 som var här... jag körde även dom dit och sen körde jag till mamma men i hissen hos mamma kom jag på att jag inte hade släckt ljuset så det var bara in och säga hej och sen hem igen... lägenheten hade inte brunnit upp som tur var...

nej om man skulle prova sitt singstar nu kanske... hehe..

Förresten för ett tag sen fick jag ett paket som jag trodde var från andreas men det var det inte utan från hans faster... det var en ljusstake med ett ljus...



Ha det bra alla...

Kramen

Kommentarer
Postat av: jessica

hoppas singstar var kul, skulle vilja sjunga låtar från den, dock inte mot dig eftersom du vinner ; )

kram

2008-11-23 @ 08:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0