Helt borta....

var jag imorse... larmet ringde och jag kollade på klockan och där stod det 5.58... så jag gick ju upp men sen tänkte jag på att larmet hade bara ringt en gång och jag hade inte snoozat ngn gång... men jag tänkte inte mer på det så jag gick ner till bilen för att köra till jobbet och jag startar bilen och kollar på klockan där och där står det 5.42.. Hmmmm!!! är det klockan uppe vid sängen som inte funkar eller det är jag som är dum... så jag tog upp mobilen för att kolla... mej då var klockan 5.42... jaja vad ska jag nu göra tänkte jag... jaja, jag kör till jobbet och där undrade ju naturligtvis sandra vad jag gjorde där så tidigt... och då berättade jag som det var.. snäll som hon är så fick jag börja kl 6.30 och då började jag med att skala julskinka... sen gick jag vid 15.00 från jobbet för jag skulle ju hämta smörgåstårta från bajonetten...
min bror fyller 20 år idag så jag sitter på kalas just nu och jag är jättetrött... men smörgåstårtan var JÄTTEGOD... hoppas där är ngt över så man kan ta med sig till jobbet imorgon...
min bror han har t.o.m varit på systemet idag... han köpte 2 cider och han fick visa legitimation.. och då säger dom grattis till honom... och det var ju snällt... hehe!!!
han är ju även i tidningen idag... kristianstadsbladet...



Andreas jobbar kväll så han är inte med idag.. han slipper nog jobba kväll i helgen så det är ju bra...

får se hur länge till jag ska vara kvar hos mamma...

Ha en bra kväll...

Kramen

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej, grattis åsas lillebror ... !! Smörgåstårta är ju aldrig fel! hihi KraM

2008-11-07 @ 10:03:15
URL: http://malinder82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0