Grattis....

säger vi till Jessicas mamma som vann 2 ggr på bingot i måndags...

och grattis säger vi även till sabina och johan som fick en son i måndags också... en liten lukas...

igår så var vi som sagt och spelade bingo men för min del blev det ingen vinst...

idag har jag varit på föreläsning och rundvandring på scan... i hela 5 timmar... det var ju inte meningen att det skulle pågå så länge men men... va var först på charksidag och kollade runt lite sen var vi på styckningssidan och sist var vi i slakten... lika illa som vanligt... luktade illa...

efter jobbet var jag och mamma och växlade pengar... vi ska ju till tyskland på lördag...

imorgon börjar andreas att jobba kväll.. kommer sakna honom...

ska kolla på ett hus till nu... jättefint är det... www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/313289

nej nu ska jag kolla lite på tv... det är ju desperata hemmafruar ikväll..

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0