Fredag...

äntligen fredag och idag ska jag hämta mitt paket... åhh vad jag har längtat...
idag händer inte så mkt mer än att man ska jobba och sen hem och titta på idol... andreas jobbar till kl 20... eller ngt... sen imorgon ska vi titta på hus i öllsjö... gatan bredvid våra vänner.. skoj... sen ska vi hälsa på dom och andreas föräldrar... det var ju ett tag sen...

igår var det rätt lungt på jobbet... jag, isabell och sandra blev klara på w1an vid 23 sen gjorde vi lite smått och gott tills vi slutade... skönt sånt... hoppas det blir lika lungt idag.. idag är sandra ledig så det är luis som är försteman idag... hoppas det går bra...

ha det bra alla så höres vi i helgen...

kramen på er...

P.s heja kevin och anna ikväll D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0