fredag...

idag är det fredag och idag har man hunnit med en sak innan man blev skjutsad till jobbet...
vi var på begravning idag och det var jättefint... Blev så rörd och ledsen idag... kände som sagt inte den personen väldigt mkt men är väldigt god vän med dom som kände honom... desutom kunde jag inte undgå att tänka på min pappa när jag satt i det lilla kapellet... jättefin musik var det... tyckte om när hon som sjöng solo sjöng fields of gold... helt underbart var det... jättefint... saknar min pappa väldigt mkt...

efter det så var vi på bajonetten och åt lite innan jag skulle till jobbet.. fick stå på baksidan idag och det var skönt att slippa att stå innen i renrummet... hade jag nästan gjort i 2 veckor... skönt med omväxling...
sen efter jobbet var vi och handlade och sen har vi bara slappat hemma... skönt... är lite trött nu så det blir väl snart läggdags...

imorgon ska jag nog inom stan och se om man hittar ngn present till jessica... och sen ska jag köpa ngt fint till mig själv ocksåtänkte jag... får se om andreas vill följa med...
på söndag blir det fika med familjen... ska bli trevligt... det är ngt vi göra varje år vid denna tiden...

kramen på er och godnatt..

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du hittar något roligt på stan! KRAM

2008-11-29 @ 09:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0