en runda på...

stan har man gått idag.. men jag hittade inget skoj till mig själv... blir så sur... men jag hittade en present till jessica så jag hoppas att hon kommer att tyckaom det hon får...

vet vad jag ska köpa till andreas i julklapp också men det kan jag inte skriva här...
jag köpte batterier så jag kan ha dom i skåpet så jag har till mina lurar... jag hör knappt ngn musik från dom nu... hihi!!!

träffade folk på stan iadg som man inte har sett på lääääänge... det var trevligt att träffa dom..

var och fikade med mamma på domus också... hon hittade en tröja eller 3 fina tröjor men hon köpte bara 1.. jag tyckte hon skulle köpa 2.. menmen...

nu är jag hemma igen.. så nu får vi se vad som händer... andreas är ju inte så pigg men får se om man kommer på ngt...

ha en trevlig kväll alla...

kramen

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej... trevligt me presenter ju! Dock ej kul att det regnade igår... hoppas det är uppehåll ida på julskyltningen! KRAM

2008-11-30 @ 08:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0