SNÖÖÖÖ!!!!

oj vad snö det är ute... det var ju roligt att borsta av bilen nu inatt när man skulle hem... hellre borsta av snö än att skrapa bort is... eller?!
hoppas den ligger kvar ett tag nu men det tror jag ju inte...

ikväll på jobbet var det lugnt... vi körde lite griljerad julskinka sen var det dags för vanligt pålägg... sen skinkstek och sen var et helt plötsligt dags att plocka ner maskinen sådär vid 23.30... klara tidigt idag eller igår eller vad jag nu ska skriva... rörigt det där..

idag var jag på massage.. åhh vad skönt det var... men jag var lite spänd i vänstra axeln och förra gången var det i högra... :)
skulle även komma tidigare till jobbet idag för jag ocg christel skulle prata med isabella, men hon var inte där sen fick vi reda på att hon var och delade ut skinkor.. vi får våra nästa vecka... fick också reda på att vi får 2 skinkor iår.. må gott julskinka och vanlig färdigkokt.. snällt av företaget att ge oss 2 skinkor,.. haha.. generösa för en gångs skull..
jaja åter till isabella..vi får prata med henne nästa vecka ist... jag och christel ska börja träna nästa år.. det blir vårt nyårslöfte... får upp kondisen, bli lite piggare och bli av med lite mage... ska bli trevligt... nu har man ngn att gå med iaf... båda jobba samma skift.. trevligt...

det var lite halt att köra hem inatt.. men jag körde försiktigt... nu står bilen i sitt garage så slipper den bli snöig... haha!!!

nej om man skulle gå och lägga sig kanske...

godnatt och kram eller godmorgon eller godmiddag.. beroende på när ni läser detta... ;)

Kommentarer
Postat av: ema

I skiven ja =) Jobbade bara dagtid så jag jobbade med båda skiften..

Mysigt med snö, hoppas den vill ligga kvar mä bara!

2008-12-12 @ 09:29:13
URL: http://havrepuff.blogg.se/
Postat av: Malin

Mysigt me snö om den ligger kvar! :) Gomidda får det blir här.. .klockan är nästan halv tolv... ah va gott me massage... jag vill me... ska boka tid hos vår massör på jobb! :) Kram

2008-12-12 @ 11:25:21
URL: http://malinder82.blogg.se/
Postat av: Robban

Vad bra Åsa, då har du ju fyra skinkor nu, två att äta och två att sitta på. :)

2008-12-12 @ 16:25:17
URL: http://www.robbelibobban.blogspot.com
Postat av: Jessica

Du har fått en utmärkelse! Kolla i min blogg!

2008-12-12 @ 20:06:33
URL: http://jeshaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0