Onsdag

ja då var snart onsdag över... skönt... idag har jag haft ont i mina fötter och ben.. menmen.. stackars ingela hon klämde fingret idag.. alldeles svullet.. stackare...

sen efter jobbet så var jag hos christel och hjälpte henne lite med datan men det gick inte så bra... jag installerade virusprogram till henne men det andra klarade jag inte av... sen lagade jag hennes skrivare... den skulle hon lämna in på fredag men jag hittade felet... hon hade tappat ner sin internetdosa i skrivaren så nu fungerar den igen... haha..

så nu sitter jag hemma och kollar tv... börjar kanske bli lite hungrig menjag vet inte vad man ska äta.. andreas är och dricker kaffe hos sonny...

jag var hos jessica igår.. hon fick sin present och jag fick en present av henne... en liten väska som jag kan ha när jag går ut... jättefin..
Tack så  mkt jessica...
(kommer bild imorgon...)

ja nej nu ska jag titta vidare på "gränsbevakarna australien"..

Ha en trevlig fortsatt onsdag..

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0