OJOJ vad längesen

här var det ett tag sen man skrev.. men andreas har inte haft ngt internet... det har ju hänt lite sen sist tror jag hihi... jag berättade ju atjag skulle flytta... så nu har jag ju sagt upp lgh och garage... i söndgs var jag här hemma och tvättade och försökte plocka ihop lite och slänga lite men det blev inte så bra.. sen rullade jag ihop min bäddmadrass för det var ju några som skulle komma och hämta min säng men det hann dom inte... sen har jag fotograferat mitt mc-ställ... tänkte jag skulle sälja det... ska lägga in det på blocket efter jul eller ngt... efter jag var klar hemma så körde jag till mamma.. gick ner till mormor för att hämta julskinka och rödbetssallad... mkt gott... åt lite julmat sen på kvällen...

igår så var jag och klippte mig och slingade håret... ska försöka hinna lägga i en bild men jag blir ju inte bra på bild men jag ska försöka...
sen innan jobbet så var jag hemma hos ingela... lämnade tidrapport och en dvd... sen var det till jobbet... jag var först uppe på konti och sen nere hos oss igen...

idag är det ju dagen innan julafton, alltså lillejulafton... vi skulle tydligen bara jobba till 20-21 eller ngt.. hoppas det blir lite längre för jag har inte så många timmar kvar... hihi!!!

idag ska jag nog hämta mitt gymkort...

god jul och gott nytt år om vi inte hörs innan...

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0