Nu kommer det bilder

Hoppas ni blir glada nu när bilderna äntligen kommer att läggas upp...

Här väskan jag fick av Jessica
Väskan som jag fick av Jessica

   
Detta är vad jag köpte igår (söndag)

   
Lite bilder från dansuppvisningen

Så då var bilderna inne...

Denna vecka jobbar jag kväll och det ska väl bli skönt med sovmorgon men lite trist att sluta jobba kl 00.30 men det är sånt man får ta.. Sista veckan Som alla jularbetarna är här... Lite trist att Ingela slutar.. hon är rolig att jobba med... ska bli skönt att få stå på dom andra maskinerna sen... kommer vara såtrött på ettan nu... haha

Nej nu ska jag gå och diska sen blir det iväg till jobbet... skulle behöva ngt att dricka också på jobbet... hmm.. vad jobbigt det blev nu... haha menmen,...

Kramen på er alla

Kommentarer
Postat av: Malin

väskan va lätt snyggast! ;) hihi Mysigt me lucia... ska vi gå på onsdag på sommarlust... Wilmas dagis ska ha där! hoppas det blir jättemysigt! ha det bra! kram

2008-12-08 @ 15:11:56
URL: http://malinder82.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att du gillade mina tacoburgare :)

2008-12-08 @ 21:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0