Lilla Leo!!!

Idag har jag och andreas varit och hälsat på sandra.. Åhh vad söt Leo va... och såååå liten.. 43cm lång... han var 41 när han föddes... vägde 1485 när han föddes och nu vägde han över 2000.. men så söt... satt och höll honom hela tiden när vi var där... lite sugen blir man dock men får vänta lite...



Sen efter vi varit hos sandra så var vi och åt på china wall... gott...

nu sitter vi här hemma och jag ska skriva julkort och sen vet jag inte...

igår när man kom hem från jobbet så hade andreas lagat mat... oj vad gott det var.. inbakad fläskfilé och potatiskroketter med kantarellsås... mkt gott var det... och överraskad blev jag...

hoppas det är bra med er alla andra... och ha en underbar helg... det ska jag ha...

kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0