ledig

idag har jag varit ledig och imorgon är jag också ledig... skönt att vara långledig...

idag har jag varit i stan med jossan och werner och köpt dom sista klapparna... och sen var vi och fikade... mkt trevligt... var även och köpte minneskort till mitt ps2... ett lite större.. har ju många nya spel nu...

sen var jag och åt gröt på mammas jobb... det var gott... sonny var också där. sen var jag och hämtade mina julskinkor från jobbet.. och lämnade en sak till putte...

sen var det hem en rnda sen körde andreas mig till näsby och där spelade jag bingo.. det var sista gången idag så vi fick glögg som var lite spetsat och sen fick vi macka och vin.. gott... fick en present också, en liten chokladkartong...

nu sitter jag hemma...

oj jag glömde nästan berätta... fick mess av andreas innan idag så skrev han att han hade en god nyhet.. men han skulle berätta när han kom hem.. och när han kom hem frågade jag om han hade fått jobb men det hade han inte... men han hade fått lgh... och ja vi ska bli sambos... såå kul... längtar så nu ska jag säga upp min lgh... flyttar 1mars.. su det blir till att packa därhemma nu.. det ska bli skoj... kanske slänga en hel del... det var den nyheten...

ska snart lägga mig..

kramen

Kommentarer
Postat av: Robban

Grattis till lyan..

2008-12-18 @ 22:53:12
URL: http://www.robbelibobban.blogspot.com
Postat av: jessica

vad roligt att ni äntligen fått lägenhet, kram

2008-12-19 @ 13:44:01
Postat av: Malin

Grattis! Va kul!! Perfek julklapp ju! KRAM

2008-12-19 @ 14:38:25
URL: http://malinder82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0