Jordskalv

Ja körde som vanligt till jobbet vid 6.10 idag och när jag stod uppe i omklädningsrummet så pratade jag lite med mia sen gick hon och sen 6.19 så började det vibrera som bara den i alla skåpen... då blev jag jätterädd.. var som en jättevind tog tag i byggnaden... sen undrade jag vad det var... var det en lastbil som körde in i byggnaden eller?? nej det var ett jordskalv.. har aldrig varit med om ett jordskalv innan... läbbigt var det iaf...
fick sen reda på att det låg på 4,7 på richterskalan... ngt efterskalv hörde jag inte...

idag har jag varit i paketeringen... det har varit jätteroligt... sen när jag såg var jag skulle vara imorgon så blev jag deprimerad... men jag ska ju bara jobba imorgon med sen är jag långledig..

på rix imorse hörde jag ngt jättroligt... det var en historia om en hund och en katts dagbok som dom berättade på rix morgonzoo... Jättekul var den...

nej nu ska jag snart laga mat...

kramen

Kommentarer
Postat av: Robban

Det var inte så att du trodde det var Todde som la av en brakare?

2008-12-17 @ 23:18:41
URL: http://www.robbelibobban.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0