Grattis

Grattis jessica på din 26årsdag...
synd det inte blev ngt kalas idag men det gör inget... jag var ganska trött... har vilat en stund nu... det var skönt..

har köptmin första julklapp och det blev tillmin bror... hoppas han blir glad över den... nu är det bara några till kvar... hehe!!!

började kl 6imorse med att skala julskinka... just nu har jag jätteont i fingrarna.. detta jäkla nät.. hehe

idag har jag ätit potatismos med vitlök i och köttbullar och andreas tog vadsom blev över igår... denna tacoburgare vi åt igår den blev jättegod... mättblev man iaf...

nej nu ska jag kolla lite tv...

hoppas du har en fortsatt bra dag jessica så ses vi imorgon...

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0