3dagar kvar

för alla juljobbarna... trist att dom ska lämna... vissa av dom...

var och hämtade filmer igår... så nu kan jag lägga till 1 till filmtill min samling.. och nu har jag mamma mia också... hihi!!!

idag tvättar jag och imorgon ska jag på massage...

igår kom jag och christel överrens om att vi ska börja träna efter nyår... ska bli skoj... då harman ngn att träna med varje vecka eftersom vi jobbar samma skift..

hittade en skitsnygg klänning igår men tror ni att den fanns i  min storlek.. så nu vill jag hitta ngt liknande den men då får man väl åka iväg för att göra det... hmm var ska man då ngnstans... kanske man kan hitta fler julklappar om man åker iväg... ngt förslag ngn?

nej nu ska jag äta lite... sen ner och hänga upp tvätten och sen vila lite...

kramen

Kommentarer
Postat av: Marie

Du har fått en utmärkelse i min blogg!

2008-12-10 @ 21:12:43
URL: http://festismarie.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaha, med risk för att bli tjatig... kolla in föregående kommentar

2008-12-11 @ 16:16:36
URL: http://malinder82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0