2:a advent

Ja då var det 2a advent här... snart är det julafton...

igår så jobbade jag mellan 6-15 och maskinen vi skulle skiva på var inte lagad... så det blev gas4an i paketeringen ist... men tiden gick fort iaf... det var jag och isabell som jobbade ihop, luis och ruben och adnana och kristina... vi hann köra 400 lådor 1,8 och köra genom mager salami på stacken eftersom det fattades datum i fredags... och nu kan jag nog nästan plocka ner maskinen själv... :)
andreas var ute igårkväll också... men jag var trött så jag stannade hemma och sov... sen fick jag mess från christel där hon berättade att markus vann... och det hade jag också hoppats på att han skulle göra... sen när andreas kom hem så ville han att jag skulle gå upp men det orkade jag inte och när jag kom upp i morse så stod där en ros på bordet till mig... den hade han tydligen fixat igår... hehe!! tack så mkt älskling...

idag så har jag varit inne i stan... köpte 2 tröjor til mig och ett linne... sen köpte jag ngt till mamma också... hoppas hon tycker om det... hon får det som en tidig julklapp...
jag ska snart gå till idrottshallen för mina 2 kusiner ska dansa.. det är kristianstadsflickornas dansuppvisning...

nej nu ska jag gå...

jag vet att jag skulle lägga in en bild på väskan som jag fick av jessica men jag har inte orkat eller hunnit.. men det kommer bild så småningom även på det jag har köpt idag...

kramen så länge

Kommentarer
Postat av: Malin

väntar me spänning på bilderna! verkar ju vara en helt ok helg för din del me! ha det gott, kram

2008-12-07 @ 15:58:15
Postat av: jessica

vad gulligt med rosen ; )

2008-12-07 @ 21:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0